Sikeres időpont-egyeztetés/ gondtalan hideghívás tanfolyam
Ezen a tanfolyamon megosztjuk veled azt a 25 éve bizonyítottan működő, átfogó szemléletmódot, amelynek gyakorlatba ültetésével a hívásaid 60-80%-át tárgyalási időponttal zárhatod (akkor is, ha most a tárcsázás gondolatától is émelyegsz).
Mikor éri meg neked ez a tanfolyam?
Amennyiben tárgyalási időpontokat kell egyeztetned heti szinten és az alábbi jelenségek közül legalább egyel találkozol:
- Rendszeresen leráznak, amikor meghallják, mivel foglalkozol.
- Az ügyféljelöltjeid sokszor az utolsó pillanatban lemondják a megbeszélt találkozót és később nem veszik fel neked a telefont.
- Előfordul veled, hogy már telefonon minden részletet ki akarnak erőszakolni belőled és nem tudod kezelni a helyzetet.
- Azért nem tudsz komoly vezetőkkel tárgyalni, mert nem jutsz át a titkárnőiken.
- Fogalmad sincs, mit kezdj az sablonkifogásokkal (pl. nincs pénzem, nincs időm, nem érdekel).
- A bevételeidre nézve úgy gondolod, hogy ennél többre vagy képes.
- Több tárgyalást és ügyfelet akarsz.
- Eleged van a visszautasításokból és muszájból, gyomorgörccsel telefonálsz.
- Folyamatosan leráznak a titkárnők, portások, recepciósok, így nem jutsz el a döntéshozóhoz.
Célunk a képzéssel, hogy könnyebben, stresszmentesen, elegendő potenciális ügyféllel tudd feltölteni a naptáradat. Így a megfelelő számú tárgyalással, annyi üzletet köss, amennyit csak kitűzöl magadnak!
Ehhez az alábbi fejezeteken megyünk végig:
- A telefonálás célja – Mit kell elérni? Miért lesz jó az ügyfélnek?
- Frappáns szöveg összeállítása, lépésről, lépésre.
- Hogyan érjük el, hogy ne égessük el a listánkat?
- Mit kell elmondani, hogy a leendő ügyfél tudjon dönteni és pozitívan döntsön?
- Hogyan kérjünk találkozási időpontot, hogy nagy valószínűséggel kapjunk is?
- Hogyan jussunk el a döntéshozóig? Hogyan kezeljük a titkárnőket?
- Hogyan kezeljük sikeresen a kifogásokat?
- Milyen stílusban telefonáljunk? Hogyan tartsuk fenn a szándékot?
- Trükkök, praktikák, melyek mindig működnek.
Kinek szól ez a tanfolyam?
Mindenkinek, aki tárgyalási időpontokat egyeztet, legyen az
- pénzügyi tanácsadó
- biztosítási alkusz
- lakástakarék-pénztár értékesítő
- személyi bankár
- ingatlan értékesítő
- területi képviselő
- MLM értékesítő/hálózat építő
- értékesítői asszisztens
- telefonos időpont egyeztető

Mikor és milyen módon folyik a képzés?
A tanfolyamon minden résztvevő a saját tempójában halad az elméleti anyag feldolgozásával, miközben egy képzett tréner felügyeli a tanulást. Így ha kérdés merül fel, vagy további példákra van szükség azonnal segítséget kapnak a résztvevők.
Ezt követően rengeteg gyakorlatot kell csinálnod, mivel ez nem csak elméleti oktatás, hanem azonnal gyakorlatba is ültetjük a tanultakat.
Minden egyes fejezetet addig gyakorolsz/finomítasz, amíg képes nem leszel azt a gyakorlatban is, a saját termékedre/szolgáltatásodra alkalmazni. A tanfolyam közben, lényegében megszületik a saját stílusod, kidolgozod a legjobb telefonos szöveget, a tipikus kifogások kezelését, majd mindezt addig gyakorlod, amíg eggyé nem válsz a megszerzett TUDÁSSAL.
Ezt követően jön egy hét gyakornokság, amikor élesben kell használni a létrehozott telefonos szöveget. Az éles alkalmazást
Az alábbi időpontokon indul a tanfolyam:
Minden pénteken
Helyszín
1221 Budapest Kocsola utca 5.