Skip to content
Comline Budapest 2020-as logója
  • Kezdőlap
  • Videók
  • Kurzusok
  • Kapcsolat
  • Kezdőlap
  • Videók
  • Kurzusok
  • Kapcsolat
Kijelentkezés
Értékesítő vezetékes telefonnal a fülén

Sikeres időpont egyeztetési technikák

Értékesítési teljesítmény növelése Hideghívás

Sikeres időpont egyeztetési technikák

Értékesítési teljesítmény növelése Hideghívás
Értékesítő vezetékes telefonnal a fülén

Folyamatosan fordulnak meg nállunk az értékesítési képzéseinken olyan értékesítők, akik a személyes tárgyalásokban meglehetősen sikeresek. Ennek ellenére szinte bármit hajlandóak lennének megtenni azért, hogy ne kelljen telefonon időpontokat egyeztetniük maguknak. Arról álmodnak, hogyha „beindul az üzlet”, akkor azonnal felvesznek maguk mellé egy telemarketinges kollégát, aki teljes időben csak nekik fog időpontokat egyeztetni.

De mivel addig el kell jutniuk valahogy, nincs más hátra, csinálják az időpont egyeztetéseket több-kevesebb sikerrel – inkább kevesebbel. Sőt, nem kevés értékesítő hagy fel a szakmájával az időpont egyeztetéssel kapcsolatos problémák miatt, holott a munkájuk többi részét szeretik, és jók is benne. Talán ez az oka annak, hogy a kifogáskezelés mellett, az időpont egyeztetési technikák a másik olyan téma, amire az értékesítők többsége „mindig vevő”.

A valódi probléma az időpont egyeztetéssel

Természetesen, azt is látnunk kell, hogy az átlag értékesítő naponta akár több órát is telefonál. Tehát a telefonálással biztosan nincs baja. Legfeljebb az, hogy túl sok, és megfájdul tőle a füle…

Sőt, az időpont egyeztetések pici trükkjeit is már a szakmája kezdetén megtanulta. Álmából felkeltve is azt kérdezi a gyerektől, hogy „holnap reggel szeretnél iskolába menni, vagy inkább a szerda délután lenne a megfelelő a számodra?” És bizonyos kapcsolataival szemrebbenés nélkül tud időpontot egyeztetni. Még csak nem is tudatosul benne, hogy éppen időpontot egyeztet.

Egy percen belül lebeszéli a haverokkal az esti sörözés helyét és időpontját. Ugyanilyen könnyedén megállapodik a párjával, hogy mikor találkozzanak a mozi előtt. Sőt a régi ismerős ügyfeleivel is különösebb probléma nélkül meg tud állapodni a következő látogatásban.

Láthatjuk tehát, hogy az időpont egyeztetési technikák nehézsége valójában a hideghívásban keresendő. Csak idegenekkel nehéz időpontot egyeztetni. A kérdés az, hogy miért?

Aki az időpont egyeztetések pici trükkjeit is már a szakmája kezdetén megtanulta, szemrebbenés nélkül tud időpontot egyeztetni.

Az időpont egyeztetési nehézségek megoldása

Nyilvánvalóan tehát, az idegenekkel történő kommunikáció áll az időpont egyeztetési problémák középpontjában. Annak boncolgatásába, hogy az ilyen aggodalmak és félelmek hogyan alakulnak ki és mi okozza azokat, nem érdemes belemennünk. A legfontosabb, hogy beazonosítottuk a problémát, és így ki tudunk dolgozni megoldásokat is erre.

Ha egy értékesítő nem az a típus, aki könnyedén és szívesen ismerkedik meg idegenekkel, akkor ezt a nehézségét a telefon tovább súlyosbítja. A telefon ugyanis egy nagyon korlátozott kommunikációs csatorna, ahol nem látjuk a másik felet, és még hallani sem mindig halljuk tökéletesen. Ráadásul általában kevés időnk van, gyorsan el kell érnünk a kívánt hatást.

Ahhoz, hogy ilyen nehéz körülmények közepette sikeresek legyünk a kommunikációban, valóban különleges felkészültségre és rengeteg gyakorlásra van szükség. A jó hír az, hogy mind a felkészültség, mind a gyakorlat megszerezhető. Csak akarat kérdése.

Az időpont egyeztetés és hideghívás tanfolyamon, specifikusan átvesszük a telefonos időpont egyeztetés témáját. Ezen felül, végig vesszük a telefonálás összes lépését, hogy megnöveljük a sikeres időpont egyeztetéseid számát. Gyere el és személyesen is felteheted a kérdéseidet. Küldj érdeklődést ITT!

Mert nem titok: a válasz az időpont egyeztetési technikák nehézségeire, az alapos, minden részletre kiterjedő felkészültség!

Megosztás Facebook-on
Megosztás LinkedIn-en
Comline Budapest Kft 2020-as logója

© Copyright
1996-2024
Comline Budapest Kft.

Cégadatok

Comline Budapest Kft.
11801496-2-43
01-09-677441

Elérhetőségek

1221 Budapest Kocsola utca 5.
+36 (70) 39 39 391
comline@comline.hu

Jogi dokumentumok

Adatvédelmi nyilatkozat
ÁSZF

Social media

Facebook
Youtube

Sütik elfogadásának kezelése
Az oldalunkon sütiket (cookie) használunk a működéshez illetve, hogy jobb felhasználói élményt nyújthassunk. Ehhez kérlek válaszd az "Elfogadom a sütiket".
Működési Always active
A technikai tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges az előfizető vagy felhasználó által kifejezetten kért konkrét szolgáltatás igénybevételének lehetővé tételéhez, vagy kizárólag a kommunikáció elektronikus hírközlő hálózaton keresztül történő továbbításához.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statisztikák
A kizárólag statisztikai célokra használt technikai tárolás vagy hozzáférés. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
A technikai tárolásra vagy hozzáférésre a reklámok küldéséhez szükséges felhasználói profilok létrehozásához van szükség, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy weboldalon vagy több weboldalon keresztül, hasonló marketingcélokból.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Beállítások
{title} {title} {title}
Scroll to Top