Skip to content
Comline Budapest 2020-as logója
  • Kezdőlap
  • Videók
  • Kurzusok
  • Kapcsolat
  • Kezdőlap
  • Videók
  • Kurzusok
  • Kapcsolat
Kijelentkezés

A Te értékesítőid milyen energiaszinten vannak?

Ingyenes Motiváció

A Te értékesítőid milyen energiaszinten vannak?

Ingyenes Motiváció

Az értékesítés folyamatosan magas energiaszintet igényel ahhoz, hogy tudjuk tartani a versenyt a konkurenciával. Azonban a mostani szituáció nem igazán kedvez ennek. A bezártság, korlátozottság, a személyes tárgyalások hiánya nem segíti az energiaszint és a lelkesedés növekedését. De van rá eszköz a kezedben, hogy visszahozd a tüzet az értékesítőid szemébe. 

Hogy motiváld az értékesítőidet?

Számos módszer van erre. Mert hiába gondolod, hogy minden rendelkezésre áll ahhoz, hogy az értékesítőd tökéletes munkát végezzen. Megvan a jó termék, a sok jó értékesítő, akik ráadásul hisznek a termékben, nagyon jól ismerik, minden apró kis részletével tökéletesen tisztában vannak.  Fel is vannak készítve, rendelkeznek jó tárgyalástechnikai tudással, megfelelő eszközökkel, megfelelő stílussal. 

Szóval minden tudásuk megvan, csak az energiaszint van a béka popója alatt. Márpedig, hiába van minden mögöttük, ennek az egy tényezőnek a hiánya le tudja rombolni az egész teljesítményüket. Mert semmit nem jelent, ha ez mind megvan. A legfontosabb, hogy vajon van benne annyi motiváció, hogy mindezt ki is préseli magából? Vagy csak feleslegesen van benne a sok tudás, mert nem érdekli már az egész.

Van a kollégáidban annyi motiváció, hogy ki is préseljék magukból a megfelelő eredményeket?

A motiváció alapja

Minden háttere megvan hozzá, de ha nem elég ambiciózus, és nincs elég magasan az energiaszintje, akkor gond van a motivációjával. És ilyenkor sajnos Te sem tudod kihozni belőle a maximumot. Hacsak, nem nyújtasz neki valamivel többet. Pénzt? Nem biztos, hogy feltétlenül arra van szükség, bár tény, hogy az sok esetben jó motiváló erő.

Sok módszer van, de egy nem fogja megoldani a problémádat. Az egyik értékesítőnél az egyik működik, a másiknál a másik. Úgyhogy több módszerre lesz szükséged.

Természetesen a pénz fontos. A stabilitás is. A fix bevétel szükséges, de figyelni kell, hogy a jutalék mértéke legalább 30%, vagy afölötti legyen. Mert ha az értékesítő hozzászokott, hogy ennyit minimum tud hozni egy hónapban, akkor erről már nem akar lemondani, hiszen ezzel jelentősen rontaná az életminőségét. Nagyon fontos, hogy meglegyen a biztonságérzete, ezért kell, hogy legyen egy olyan bevétele, amely a kötésektől független. Ezt nem szabad elvenni, mert akkor többet fogsz ártani a cégednek és a teljesítményeteknek, mint amennyit az elvett összeggel nyertél. De fontos ez a 30%, mert így vagy képes igazán motiválni.

Kiváltságok szerepe

Amivel még motiválhatsz, egy olyan juttatás, amely nem jár automatikusan, amelyet el lehet érni. Kiváltság, amely csak a jóknak jár. 

Például, az adott hónapban az kapja, aki a legtöbb ügyfelet hozza, vagy aki a legnagyobb fedezetet szerezte meg. Harcolni kell érte, minden hónapban. Nem egymás ellen, hanem az ügyfelekért. 

Lehet ez például a céges ingyenes parkolás. De akár az is lehet, hogy ne nyolcra, hanem kilencre kelljen bejárnia annak, aki a legjobb teljesítményt nyújtotta. Lehet jobb autó, jobb telefon, vagy akár az is, hogy a teljes szabadságával az értékesítő rendelkezhet. Ezt Neked kell tudnod, de ehhez persze nagyon kell ismerned minden értékesítődet. Mindenkinek meg kell találnod azt a pontját, amelyért a legtöbbet hajlandó megtenni.  Kiváltságot, engedményt adsz, teljesítésért cserébe. 

Motivációs rendszerek a gyakorlatban

Készítettem Neked egy online kurzust gyakorlatban is működő motivációs módszerekről. Ebben 10 plusz 1 módszert gyűjtöttem össze, rengeteg példával, melyhez készítettem egy részletes dokumentációt is. Ehhez a cikkhez hozzáférhetsz ITT.

Amennyiben jobban kedveled az “élő” képzéseket, jelentkezz és gyere el az vezetőknek szóló Vezetői Workshopra, ami először a szemléletmódodat, aztán a hétköznapjaidat változtatja meg azzal, hogy rámutat, hogyan dolgozhatnak hatékonyabban az értékesítőid. Itt többek között a motivációs rendszerekről is bővebben szót ejtünk és fel teheted a felmerülő kérdéseidet is.

Megosztás Facebook-on
Megosztás LinkedIn-en
Comline Budapest Kft 2020-as logója

© Copyright
1996-2024
Comline Budapest Kft.

Cégadatok

Comline Budapest Kft.
11801496-2-43
01-09-677441

Elérhetőségek

1221 Budapest Kocsola utca 5.
+36 (70) 39 39 391
comline@comline.hu

Jogi dokumentumok

Adatvédelmi nyilatkozat
ÁSZF

Social media

Facebook
Youtube

Sütik elfogadásának kezelése
Az oldalunkon sütiket (cookie) használunk a működéshez illetve, hogy jobb felhasználói élményt nyújthassunk. Ehhez kérlek válaszd az "Elfogadom a sütiket".
Működési Always active
A technikai tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges az előfizető vagy felhasználó által kifejezetten kért konkrét szolgáltatás igénybevételének lehetővé tételéhez, vagy kizárólag a kommunikáció elektronikus hírközlő hálózaton keresztül történő továbbításához.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statisztikák
A kizárólag statisztikai célokra használt technikai tárolás vagy hozzáférés. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
A technikai tárolásra vagy hozzáférésre a reklámok küldéséhez szükséges felhasználói profilok létrehozásához van szükség, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy weboldalon vagy több weboldalon keresztül, hasonló marketingcélokból.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Beállítások
{title} {title} {title}
Scroll to Top