Skip to content
Comline Budapest 2020-as logója
  • Kezdőlap
  • Videók
  • Kurzusok
  • Kapcsolat
  • Kezdőlap
  • Videók
  • Kurzusok
  • Kapcsolat
Kijelentkezés

A sikeres ügyfélszerzés titka

Ajánláskérés Ingyenes

A sikeres ügyfélszerzés titka

Ajánláskérés Ingyenes

Fogadjunk, hogy már a gondolatra is összerándul a gyomrod. Kezdheted a hívásokat, jön a sok visszautasítás, az utolsó pillanatban történő időpont lemondás. De miért?? Nem lehet, hogy a megszokás rabja vagy? Nem mersz kipróbálni valamit, ami beválhat? De igen, és én segítek neked benne, hogy a könnyebb és eredményesebb utat válaszd.

Ajánlom magamat

Mielőtt elmész valahová nyaralni, utánanézel az adott városnak, a szálláshelyeknek? Mi befolyásol inkább? Azok a hihetetlenül jól hangzó ígéretek, amelyeket a honlapjukon olvasol, vagy a vélemények, amiket más utazók írtak róluk?

Ha döntést kell hoznod egy számodra fontos ügyben, segít, ha azok, akiknek a véleményében megbízol, tanácsot adnak. Ne félj hát nem csak tanácsot kérni, hanem ajánlást is hiszen sokkal egyszerűbb úgy időpontot kérni egy jövendőbeli, lehetséges vevőtől, hogy ha van kire hivatkoznod. Így egészen biztosan lecsökkented a lerázás kockázatát és a bizalom is nagyobb lesz veled szemben.

Ajánlást mindig attól kérj, aki teljesen elégedett volt veled. Akinek olyan segítséget tudtál adni, amely könnyebbé tette az életét. Ezáltal jó szívvel fog ajánlani azoknak, akik fontosak számára és hozzá hasonló élethelyzetben vannak. Nyugtasd meg, hogy nem a konkurenciáját szeretnéd felkeresni. Olyan személyeket adjon meg neked, akik fontosak neki, akik részt vesznek akár a napi munkafolyamataiban is. Ezzel még a saját cégét is sikeresebbé tudja tenni. Ráadásul a partnereivel való viszonya is jobbá válhat.

Te mersz ajánlást kérni?

Statisztikák és a saját tapasztalatom szerint is, messze a leghatékonyabb az új ügyfelek szerzésénél a személyes ajánlás. Miért félnek mégis tőle az értékesítők?

Elárulom, nem csak ők félnek tőle. Tart tőle egyrészt az értékesítő, mert fél attól, hogy az ügyfele visszautasítja a kérését. De tart az ügyfél is tőle, hiszen nem szeretné, ha bárki is úgy érezné, hogy rá akar erőltetni valakit, aki el akar neki adni valamit. Ezért nem mindegy mikor és miként kérsz ajánlást.

A nem megfelelő pillanatban és módon kért ajánlás bizalmatlanságot fog szülni, ezért fontos ismerni az ajánlás kérés szabályait

Az ajánlás kérés 3 szabálya:

Itt van 3 fontos szabály, amit ha betartasz, akkor olyan ajánlást fogsz kapni, amit profitra tudsz váltani:

  1. Csak olyankor kérj ajánlást, amikor az ügyfél nagyon elégedett. Pl:A tárgyalás sikeres lezárása után rögtön alkalmad nyílhat az elégedett ügyfeledtől ajánlást kérni.
  2. Akkor ad az ügyfél ajánlást, amikor azt gondolja, ha téged be ajánl az ismerősének azzal a másiknak örömet okoz, mert az segít neki vagy éppen egy jó lehetőséghez jut hozzá. Azaz a másiknak szüksége van rá, vagy előnnyel jár neki.
  3. Akkor kapsz ajánlást, ha azzal nem turkálsz a másik fél, vagy az ajánlott személy pénztárcájában.

Ebben a videóban, bővebben bemutatom a 3 szabályt, és annak működését a gyakorlatban:https://www.youtube.com/watch?v=UMS036Bj78E

Így tudod meg növelni az ajánlások számát

Egy bevált módszer, ha tartasz magadnál egy olyan formanyomtatványt, melyen kipontozott helyek vannak, minimum öt. Erre fel tud írni pár olyan személyt, akinek szintén hasznos lehet az, amit értékesítettél neki. Általában a kipontozott helyeket nem hagyják üresen, így több személyt fog megjelölni, mintha csak szóban kérnéd ezt, vagy egy üres papírlapot tennél elé.

A jót mindenki szívesen ossza meg. Fontos, hogy éreztesd vele, hogy ugyanazt a jóleső érzést élhetik meg az általa ajánlott személyek, amit ő érez az általad értékesített termékkel vagy szolgáltatással.

Hidd el, az elégedett ügyfél által ajánlott vevőjelölt jobban megbízik benned, kevesebbet fog alkudni és általában többet is vásárol. Megkönnyítik a dolgod, de azért, mert már letettél valamit az asztalra egy számukra fontos személynél.

Éppen ezért, soha ne feledd, csak az kap csokit, aki kér!

Hogyan lehetsz nem csak profi, hanem bajnok is az ajánlások kérésével?​

Képezd magad, és alkalmazd is, amit tanultál. Lehet, hogy tudtad eddig is a fent leírtakat, de ha nem tudod a gyakorlatban alkalmazni és sikerre váltani, akkor ez a tudás jelenleg még nem támogatja a céljaidat. Ezért változtatnod kell. Ehhez 3 irányt tudok neked felajánlani:

  1. Az önképzéshez találsz tudást a Comline Tudástárában, ahol a cikkek mellett, egyedi videós tartalmak és videókurzusok segítenek a fejlődésben.
  2. Vásárold meg a Comline Tárgyalástechnika kurzusát, ahol sok hasznos fogást ismerhetsz meg a több évtizedes tapasztalataink alapján!
  3. Jobban kedveled az élő képzéseket? Akkor gyere el az egyik értékesítési képzésünkre, ahol azonnal alkalmazható tudást kapsz. Felteheted a felmerülő kérdéseidet is az adott témában, amire a válaszon túl gyakorlati megoldást is fogsz kapni.

Bármelyik utat is választod a cél az, hogy a megszerzett tudást a gyakorlatban is sikeres tudd alkalmazni!  Sikeres önfejlesztést és értékestést kívánok!

Megosztás Facebook-on
Megosztás LinkedIn-en
Comline Budapest Kft 2020-as logója

© Copyright
1996-2024
Comline Budapest Kft.

Cégadatok

Comline Budapest Kft.
11801496-2-43
01-09-677441

Elérhetőségek

1221 Budapest Kocsola utca 5.
+36 (70) 39 39 391
comline@comline.hu

Jogi dokumentumok

Adatvédelmi nyilatkozat
ÁSZF

Social media

Facebook
Youtube

Sütik elfogadásának kezelése
Az oldalunkon sütiket (cookie) használunk a működéshez illetve, hogy jobb felhasználói élményt nyújthassunk. Ehhez kérlek válaszd az "Elfogadom a sütiket".
Működési Always active
A technikai tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges az előfizető vagy felhasználó által kifejezetten kért konkrét szolgáltatás igénybevételének lehetővé tételéhez, vagy kizárólag a kommunikáció elektronikus hírközlő hálózaton keresztül történő továbbításához.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statisztikák
A kizárólag statisztikai célokra használt technikai tárolás vagy hozzáférés. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
A technikai tárolásra vagy hozzáférésre a reklámok küldéséhez szükséges felhasználói profilok létrehozásához van szükség, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy weboldalon vagy több weboldalon keresztül, hasonló marketingcélokból.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Beállítások
{title} {title} {title}
Scroll to Top