A mostani helyzet nem kedvez a nyugalomnak. Sajnos a naponta érkező rossz hírek mindenkit elbizonytalanítanak. De nem szabad, hogy Te is utat engedj a pániknak! Tehetsz érte, hogy ügyfeleid visszanyerjék a nyugalmukat!
Mert mi is az a zűrzavar?
A zűrzavar definíciója, hogy véletlenszerű, összevissza mozgás van. Minden rendszertelenül mozog.
A zűrzavar a totális káosz, amikor minden megkérdőjeleződik, ami korábban teljesen egyértelmű volt. Pánik, amelyben megszűnik minden alkotó tevékenység. Ilyenkor elvész a magabiztosság, mert semmi sem biztos, ami korábban az volt. Az emberek hibáznak, nem azt csinálják, amit kellene, nem azt állítják elő, amit kellene, nem úgy csinálják, ahogy kellene, nem úgy működnek együtt, ahogy kellene. A pillanatnyi hírek és információk uralják a döntéseket és nem a korábbi tudás és tapasztalat. Ez pedig nagyon veszélyes. Mert a jó irányt nem ezek a kétes információk fogják megadni.
Csak semmi pánik!
Ha pedig az ügyfeleid pánikolnak, Neked kell tenned azért, hogy ezt megszüntesd. Legyél Te a biztos pont! Fontos, hogy ilyenkor is jelen legyél, számíthassanak Rád.
Meg kell vizsgálnod a célpiacokat. Mi változott és mi nem. A legnagyobb zűrzavarban is maradnak olyan pontok, amelyek ugyanolyanok, mint korábban. Ezeket az adatokat kell az ügyfeleid elé tárnod, mert lehet Ők nem látják a jelenlegi helyzet okozta zűrzavar közepette ezeket az adatokat. Fontos, hogy precízen összeszedett adatok legyenek, ezekbe ugyanis nem fognak tudni belekötni, látni fogják, hogy ezek állandóak. Ezáltal visszanyerik a biztonságérzetük egy részét.
Ezek az adatok lesznek a biztos támaszkodási pontjaitok. Ezen felül pedig Te leszel számukra a stabil pont, akire mindig számíthatnak. Mert látni fogják, hogy ugyanúgy ott vagy és számíthatnak Rád, mint ahogyan azt korábban is tetted.
A három pont
Így tehát a három biztos pont az életükben:
- Te
- A célpiac
- Ők maguk
Ami pedig szintén változatlan, azok a céljaik. Lehet, hogy módosulnak, lehet, hogy anyagi vagy egyéb okok miatt későbbre halasztódnak, de az biztos, hogy a nagyobb részük megmarad.
Így hát próbálj meg biztos pontként megmaradni és segíteni, hogy visszanyerjék a hitüket abban, amiben korábban soha sem kételkedtek.
További nézőpontokat osztok meg a témáról veled az alábbi videóban:
Hogyan tudsz stabil pontá válni?
Képezd magad! Most van időd erre és fontos, hogy a megszerzett tudással megerősödve tudsz majd dolgozni, amikor újra lehetőséged nyílik a régi keretek között működni. A megszerzett tudással könnyebben tudod kezelni a felmerülő kifogásokat, nehéz helyzeteket, problémás ügyfeleket, ezáltal nem csak stabilabb leszel, hanem hatékonyabb is a jelen helyzetben is.
Olvass, tanulj, vegyél részt online képzéseken. Ehhez 3 irányt tudok neked felajánlani:
- Az önképzéshez találsz tudást a blogunk több mint 150 cikkében vagy a Comline Sales klubban, ahol a cikkek mellett több mint 13 órányi egyedi videós tartalom és esettanulmányok segítenek a fejlődésben.
- Jobban kedveled az “élő” képzéseket? Akkor jelentkezz be az értékesítési tréningjeink valamelyikére, ahol adott értékesítési témát veszünk át részletesen. Jelenleg az összes képzésünk élőben, online formában kerül megrendezésre, így otthonról is kényelmesen részt tudsz rajta venni. Itt az azonnal alkalmazható tudás mellett felteheted a felmerült kérdéseidet is az adott témában, és garantáltan azonnal választ is kapsz rá. Egy témát évente csak két alkalommal tartunk, így érdemes időben jelentkezned és beírni a naptáradba.
- Amennyiben bajnok szeretnél lenni, és ki akarod hozni magadból a maximumot, akkor az értékesítési képzésünkön a helyed. Természetesen a jelenlegi helyzetben ez a képzésünk is Online térben történik. Itt egyénileg foglalkozunk Veled és fejlesztjük a képességeidet. Több területen az általunk átadott tudással nyerték el az értékesítők az év értékesítője, vagy a világ legjobb értékesítője címet. Kíváncsi vagy, hogy hogyan is értük ezt el? Akkor nézd meg az értékesítési képzésünket és kérj egyedi ajánlatot.
Bármelyik utat is választod a cél az, hogy a megszerzett tudást a gyakorlatban is sikeresen tudd alkalmazni akár a mostani helyzetben, akár amikor újra személyesen tudsz találkozni az ügyfelekkel.