Értékesítési vezetői kulcsprogram

Hogyan legyél hihetetlenül sikeres, eredményes értékesítési vezető?

Az Értékesítési vezetői kulcsprogram egy gyakorlatorientált tanácsadói program!

Nem kevesebbet ígér, mint egy alaposan felkészített, stabil, sikeres értékesítési vezetőt, aki képes egy hatékony, ütőképes értékesítési csapat felállítására, és sikeres vezetésére.

Koncepció:

Az értékesítési vezető tanácsadójává válunk. Végigkísérjük, segítjük és támogatjuk abban, hogy egy jól megalapozott, magasteljesítményű csapatot tudjon felépíteni és menedzselni úgy, hogy képes elérni a kitűzött bevételi célokat, piaci pozíciót és kívánt fedezetet.
Mindezt úgy, hogy még élvezni is tudja a munkáját.

Hogyan épül fel az Értékesítési vezetői kulcsprogram? Mit kap az értékesítési vezető a kezébe? Milyen eredményt várhat el, aki részt vesz a programban?

A program célja:

Konkrét gyakorlati eszközöket és nézőpontokat adjon az értékesítési vezetőnek. A program tartalmazza mindazokat az eszközöket, amelyek ahhoz szükségesek, hogy folyamatosan, egyenletesen nagy teljesítményt tudjon „kiszedni” a vezető az értékesítési csapatából.

A maximális hatékonyság és tudástranszfer érdekében master-mind szervezésű csoportokat indítunk azoknak az értékesítési vezetőknek, akik szintén részt vesznek a tanácsadói programban.

A vezető eszközöket kap, hogy hatékonyan tudja irányítani az értékesítők munkáját, hogy valóban segíteni tudjon a nehézségek leküzdésében, hogy folyamatosan a célon tudja tartani az értékesítők figyelmét, és hogy képes legyen folyamatosan motiválni őket, hogy mindenki kihozza magából és a rábízott piacból a maximumot.

Üzlettípustól függően lesznek részek, amelyek közvetlenül érintik a vezető eszköztárát és lesznek részek, amelyek inkább csak értékes szemléletet adnak majd.

Foglalkozni fogunk a társterületekkel történő együttműködés szükségességével anélkül, hogy mélyen a részletekbe mennénk (marketing, szolgáltatás, termelés, minőségbiztosítás). Ezek a nézőpontok arra fogják késztetni az értékesítési vezetőt, hogy velük közösen, őket is megkérdezve dolgozzon ki egy-egy feladatot, vagy, hogy megerősítse a kommunikációt velük.

A program úgy épül fel, hogy minden eszközhöz ad gyakorlati bevezetési módszertant és konkrét gyakorlati feladatokat.

A nagy képpel indulunk és haladunk a mindennapi aktivitás felé. Úgy dolgozunk, hogy minden gyakorlati feladat a jelen helyzetre, a csapatra, a pillanatnyi szituációkra, célpiacokra, saját termékekre legyen kidolgozva. Ezzel elérjük, hogy az értékesítési vezető, azonnal be is tudja vezetni, be is akarja vezetni a gyakorlatba is mindazt, amit közösen kidolgoztunk. Ez pedig kézzelfogható eredményeket fog hozni folyamatosan.

A program bemutatása minden részletre kitérve Nagy Béla, a program megalkotójától:

A célunk nem kevesebb, mint megerősíteni a vezetői bizonyosságot, hatékonyságot olyan eszközökkel, olyan nézőpontokkal, amelyek bizonyítottan működnek a gyakorlatban.

A tanácsadói közös munkát úgy építjük fel, úgy osztjuk be, hogy minden tanult technikát, eszközt legyen idő részletesen ki is dolgozni.

Minden kidolgozott gyakorlati feladatot a programban résztvevő értékesítési vezetők megosztanak a csoporttagok között. Ezzel tényleges tudás és tapasztalati transzfer jön létre a csoportban, aminek minden tag a nyertese. Természetesen vannak feladatok, melyek kidolgozása, bevezetése heteket is igénybe vehet, ezeknek a megvalósulását folyamatos visszacsatolással éri el a tanácsadó.

A tanácsadói közös munka 12 hónapon át tart, ez idő alatt 20 alkalommal találkoznak a tanácsadásban résztvevő értékesítési vezetők és közben havi rendszerességgel dolgoznak a saját tanácsadójukkal is. A csoport 2 hetente találkozik, jellemzően a hét azonos napján (ünnepnapok kivételt képezhetnek). A tanácsadói programba olyan cégek értékesítési vezetői csatlakozhatnak, akiknek már vagy van értékesítési csapatuk, vagy jelenleg építik fel azt. A programban folyamatosan be lehet csatlakozni.

A fenti pontok együttesen garantálják, hogy egy végzett értékesítési vezető teljesen megalapozva, megerősödve, nagy magabiztossággal fogja vezetni az értékesítést és kihozni a maximumot mind a csapatból, mind a piacból.

A programhoz kapcsolódó rövid videón még további részletek is kiderülnek:

A képzési program tartalma

Több mutatása példa

1.  Az értékesítési vezetői poszt

   1.1.  A poszt célja:

   1.2.  Az értékesítési vezetői poszt feladatai:

   1.3.  Az értékesítési vezetői poszt elvárt értékes végtermékei

2.  Kétpólusú értékesítés – vadász vagy kertész (hunter / farmer)

   2.1.  Vadász típusú értékesítés szerepe (hunting)

   2.2.  A kertész típusú értékesítés szerepe (farming)

3.  Mi az a termék / szolgáltatás, amit értékesítetek?

   3.1.  Termékismeret, hozzáadott értékek

   3.2.  Termékpiramis, célpiacok, célcsoportok

4.  Értékesítést támogató eszközök

5.  Értékesítés, marketing és PR

   5.1.  Piaci visszajelzések közvetítése a marketing felé

   5.2.  Mire kíváncsi a marketing?

   5.3.  Mi is a PR és hogyan használd?

6.  Árazás, kedvezmények rendszere

   6.1.  Árpolitika

      6.1.1.   Környezeti tényezők

      6.1.2.   Termék tényezők

      6.1.3.   Belső tényezők

   6.2.  Árváltozások tervezése

   6.3.   Új termék árának kialakítása, árképzés

   6.4.   Árdifferenciálás

   6.5.  Árkedvezmények

   6.6.  Termék életgörbe

7.  Az értékesítés folyamata

8.  Tervezés, kvótázás, statisztikák, elemzés, korrekció

   8.1.  Tervezés

   8.2.  Tervek lebontása területekre, kvótázás

   8.3.  Teljesítménymérés

9.   Értékesítői csapat vezetése

   9.1.  Meetingek megtartása, gyakorisága, szabályai

   9.2.  Hogyan építsd fel a meetingeket?

   9.3.  Napi kontroll – a folyamatos, tudatos munkavégzés eszköze

   9.4.  Értékelő megbeszélés, visszacsatolás, szankcionálás, jutalmazás

   9.5.  Jutalmazás, szankcionálás

   9.6.  Csapat- és egyéni motivációs eszközök és módszerek

   9.7.   A csapat magas termelékenységének fenntartása, minőségi cserék

   9.8.   Betanítás, képzés, coaching

      9.8.1.  Folyamatos képzés

      9.8.2.  Személyes coaching

10.  Gyakorlati bevezetés, megvalósítás

Részt vehet a programon a cég értékesítési vezetője, vagy az ügyvezetője, vagy akár mind a ketten, ha az igény azt diktálja.

Mindenki egyéni tempóban adaptálja a tanultakat, de minden megoldást, kidolgozott módszert megosztanak a csoporttagok egymás között. Így a résztvevők nem csak egy tudásanyagot sajátítanak el, hanem egymás gondolkodását is megismerve, képesek lesznek a maguk számára legjobb megoldásokat kidolgozni és bevezetni a napi gyakorlatba.

Végül hadd adjak egy utolsó nézőpontot a döntéshez. Ha alkalmazol bennünket magad mellé tanácsadónak kevesebbe fog kerülni, mintha felvennél egy új értékesítőt nettó 300.000 Ft havi fizetésért. Szerintem ma már egy kezdő értékesítőt sem tudsz felvenni ennyiért. Cserében viszont mindazt megkapod, amit a program ígér.

Korábbi résztvevők véleményei:

További vélemény videók >>

Jelentkezz most!

Telefonálj, vagy kérj tőlünk meghívót, hogy részt vehess az egyik csoport 1 napján vendégként, hogy saját tapasztalatot szerezz:

+36707729905

+36204686382

vagy vegyél részt a fél napos vezetői közös gondolkodáson: