Skip to content
Comline Budapest 2020-as logója
  • Kezdőlap
  • Videók
  • Kurzusok
  • Kapcsolat
  • Kezdőlap
  • Videók
  • Kurzusok
  • Kapcsolat
Kijelentkezés

Értékesítőként hogyan tudsz talpra állni egy kudarc után?

Értékesítési teljesítmény növelése Ingyenes

Értékesítőként hogyan tudsz talpra állni egy kudarc után?

Értékesítési teljesítmény növelése Ingyenes

Mindannyian mások vagyunk. Ki könnyebben lép át dolgokon, nehézségeken, ki nehezebben. Van, akit motiválnak a visszautasítások, van, akit teljesen visszavetnek és elbizonytalanítanak. De van egy jó hírem! Ez is, mint minden más az életben, tanulható, fejleszthető!

Mi az igazi különbség két értékesítő között?

Nem, nem a termékismeret, a kérdezéstechnika vagy kifogáskezelésben szerzett jártasság! Az igazi különbség, hogy ki milyen módon kezeli a kudarcot! Sokkal fontosabb, mint gondolnád, hogy a rossz élmény mennyi ideig foglalja le a gondolataidat. Mennyi ideig nem tudsz szabadulni tőle. Esetleg elkezded-e kerülni a kudarcot jelentő helyzeteket. Mert ha igen, akkor ez a hivatásod végét is jelentheti!

Nem azt mondom, hogy rögtön felejtsd el és lépj túl rajta. De ne hagyd, hogy leforrázzon. Elemezd, állapítsd meg az okát és tanulj belőle. Utána pedig dolgozz tovább. Ha tanultál belőle, képes vagy változtatni, akkor stabilan sikeres leszel a munkádban. Is. Mert a kudarcok az életünk minden területén jelentkeznek. És egy visszautasítás hosszas lelki megterhelést is tud jelenteni. Ne hagyd magad és harcolj ellene!

Értékesítőként a kudarcok kezelésének az ismerete elengedhetetlenül szükséges a kiégés megelőzése érdekében

Egyedül nem megy

Könnyen dumálok, mintha ez olyan egyszerű lenne. Az ember nem tud kibújni a bőréből. Az nem olyan egyszerű, hiszen akkor mindannyian, mint egy kígyó, egyszerűen levedlenénk a rosszat és haladnánk tovább az élet napos oldalán.

Hogy mit tehetsz? Hát képezd magad! De nem mindegy, hogy milyen utat és módot választasz! Mindenképpen olyan képzést válassz, amelynek tematikájában szerepelnek a stabilitásmegőrzés és a bizonyosságnövelés.

Ne hagyd, hogy a kudarc visszavessen! Nem lehetsz kudarckerülő, mert azzal a saját lehetőségeidet kerülöd el. Természetesen tudom, hogy nem mindegy, mennyi munkát, időt, energiát fektettél az adott munkába, mint ahogyan az sem, hogy milyen módon utasítanak vissza. De a cél mindig ugyanaz, nem hagyni, hogy a kelleténél jobban hasson ránk az elutasítás.

Minél inkább meg vagy győződve róla, hogy amit csinálsz, azt jól csinálod és amit teszel, az értékes mások számára, annál kevésbé fog visszatartani a kudarc.

Készítettem egy bővebb videót is a témáról, amiben kifejtem a kudarcok, és azok kezelésének a szerepét az értékesítők munkájában:

https://www.youtube.com/watch?v=A3OEITxsXgU

Összefoglalás

Ha havonta minimum kétszer-háromszor előfordul Veled, hogy a Téged ért kudarcon nem, vagy csak nagyon nehezen tudsz túllépni, cselekedned kell. 

  1. Vásárold meg a Comline Tárgyalástechnika kurzusát, ahol sok hasznos fogást ismerhetsz meg a több évtizedes tapasztalataink alapján!
  2. Jobban kedveled az élő képzéseket? Akkor gyere el az egyik értékesítési képzésünkre, ahol azonnal alkalmazható tudást kapsz. Felteheted a felmerülő kérdéseidet is az adott témában, amire a válaszon túl gyakorlati megoldást is fogsz kapni.

Ne feledd, nem lazára kell venni és elfelejteni a kudarcokat, hanem tanulni belőle, levonni a megfelelő következtetéseket és újult erővel dolgozni tovább.

Megosztás Facebook-on
Megosztás LinkedIn-en
Comline Budapest Kft 2020-as logója

© Copyright
1996-2024
Comline Budapest Kft.

Cégadatok

Comline Budapest Kft.
11801496-2-43
01-09-677441

Elérhetőségek

1221 Budapest Kocsola utca 5.
+36 (70) 39 39 391
comline@comline.hu

Jogi dokumentumok

Adatvédelmi nyilatkozat
ÁSZF

Social media

Facebook
Youtube

Sütik elfogadásának kezelése
Az oldalunkon sütiket (cookie) használunk a működéshez illetve, hogy jobb felhasználói élményt nyújthassunk. Ehhez kérlek válaszd az "Elfogadom a sütiket".
Működési Always active
A technikai tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges az előfizető vagy felhasználó által kifejezetten kért konkrét szolgáltatás igénybevételének lehetővé tételéhez, vagy kizárólag a kommunikáció elektronikus hírközlő hálózaton keresztül történő továbbításához.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statisztikák
A kizárólag statisztikai célokra használt technikai tárolás vagy hozzáférés. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
A technikai tárolásra vagy hozzáférésre a reklámok küldéséhez szükséges felhasználói profilok létrehozásához van szükség, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy weboldalon vagy több weboldalon keresztül, hasonló marketingcélokból.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Beállítások
{title} {title} {title}
Scroll to Top